ZigaForm version 4.8.0

Zamówienie można złożyć przez formularz zamówienia znajdujący się na stronie internetowej www.mrrollo.pl lub kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 888 636 636 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
Ze względu na planowanie codziennych dostaw świeżych produktów oraz na czas potrzebny do rejestracji płatności zamówienia są realizowane w ciągu 3 dni roboczych. Przykładowo składając zamówienie w poniedziałek do godz. 14.00, pierwszą dostawę otrzymasz w czwartek rano, zamawiając w piątek do godz. 14.00 pierwszą dostawę otrzymasz w środę rano. Zamówienia złożone od piątku po godz. 14.00 do poniedziałku do godz. 14.00 będą realizowane w czwartek rano. Aby rozpocząć dietę od poniedziałku, należy złożyć zamówienie najpóźniej w środę do godziny 14.00. Klientom składającym zamówienie po raz pierwszy sugerujemy, aby pierwszym dniem dostawy był dzień roboczy. Pierwsza dostawa może nastąpić w dowolnym dniu roboczym wyznaczonym przez Klienta, jednak nie wcześniej niż 2 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie.
Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty w godzinach porannych. W sobotę dostarczamy 2 diety (na sobotę i niedzielę). Klient może wybrać godzinę do której mamy dostarczyć dietę (najpóźniej do godz. 10.00). Usługa samej dostawy jest bezpłatna. Strefy bezpłatnych dostaw znajdziesz w zakładce: mrrollo.pl/diety/dostawy/.
Minimalny okres pojedynczego zamówienia to 3 dni. Istnieje możliwość wypróbowania danego programu dietetycznego poprzez zamówienie zestawu testowego na 1 dzień, w cenie obniżonej według cennika znajdującego się w zakładce „cennik”. Dany Klient może zamówić tylko 1 zestaw testowy (na maksymalnie 1 dzień).
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych w systemie Tpay (BLIK, przelew online). Nie jest dostępna płatność gotówką. Opłata za wybrany pakiet programu obejmuje kwotę za cały okres trwania pakietu z góry.
Na życzenie Klienta serwis mrrollo.pl wystawi fakturę VAT. Dane do faktury należy podać w momencie składania zamówienia telefonicznie lub poprzez formularz. Wystawiona faktura VAT w formacie PDF zostanie wysłana drogą mailową na wskazany w formularzu adres e-mailowy.
Nasze diety dostarczane są w specjalnie do tego przystosowanych samochodach z wbudowaną chłodnią, zapewniającą najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.
Klient może dokonać zmian w złożonym zamówieniu w Panelu Klienta po rejestracji i zalogowaniu się na konto. Powyższych zmian można również dokonać kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta w dni robocze w godzinach 8:00-15:00. W tym przypadku Klient powinien poinformować nas o tym nie później niż do godziny 11:00 dnia poprzedzającego daną dostawę. Z uwagi na fakt, że biuro serwisu mrrollo.pl nie pracuje w weekendy, zmiana adresu i godziny dostawy poniedziałkowej możliwa jest najpóźniej w piątek do godziny 11:00. W przypadku chęci zawieszenia dostawy i przełożenia jej na koniec okresu zamówienia lub na inny wskazany termin (nie dłuższy niż 30dni) Klient powinien poinformować nas o tym telefonicznie nie później niż 2 dni robocze przed daną dostawą do godziny 14:00. Z uwagi na fakt, że biuro serwisu mrrollo.pl nie pracuje w weekendy odwołanie dostawy poniedziałkowej możliwe jest najpóźniej w czwartek do godziny 14:00.
Nie możemy wykluczyć żadnego składnika z diety, jednak pracujemy nad poszerzeniem oferty, tak aby odpowiadała na zdecydowaną większość potrzeb żywieniowych naszych Klientów.
W trakcie trwania danej diety można zmienić jej kaloryczność lub rodzaj diety kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do uregulowania ewentualnej należności, która powstała z tytuły zmiany. W przypadku chęci zmiany rodzaju programu lub kaloryczności Klient powinien poinformować nas o tym telefonicznie lub poprzez adres e-mail: diety@mrrollo.pl najpóźniej 3 dni robocze przed datą zaistnienia zmiany do godziny 14:00.
W celu doboru diety można skontaktować się z naszym dietetykiem.
W najbliższych miesiącach mamy w planach wejście z naszą ofertą do kolejnych dużych miast w Polsce. Będziemy o tym informować na naszej stronie www oraz facebook’u z odpowiednim wyprzedzeniem.
Posiłki w czarnych pojemnikach po usunięciu folii można podgrzewać w mikrofalówce. Na etykietach posiłków znajduje się informacja o tym, czy sugerujemy spożycie posiłku na ciepło czy na zimno.